zaterdag 18 januari 2014

Blue Monday...

We zitten al weer een paar weken in 2014 en dan word ik altijd een beetje onrustig: na de drukte van december volgt altijd de rust van januari. Komen er wel weer gasten genieten? Weet iedereen al van onze verbouwde "Smaakkamer"?  Kortom volop tijd voor goede voornemens en om activiteiten te ontwikkelen. Activiteiten zoals het geven van smaaklessen en wijn-spijs proeverijen. Maar ook het opzetten van webwinkel met lekkernijen van Mirage. En o ja, ook het door ons bedachte balkon vraagt volop aandacht. Gaat het deze zomer wel lukken?


Maar ook werken aan de conditie. Guust en ik zijn begonnen met hardlopen onder leiding van een personal trainer! En terwijl ik dit schrijf zit ik met spierpijn achter de computer. Ben benieuwd hoe mijn spieren zich vanavond tijdens de drukte houden...We hebben geen idee of het bij ons past en of we het volhouden maar we hebben weer een stok achter de deur en die hebben wij nodig! Gaven wij als ouders altijd het goede voorbeeld aan onze kinderen; nu geven onze kinderen dat aan ons. De ene roeit op hoog niveau dagelijks bij de studentenroeivereniging (een paar dagen moeder-dochter vakantie zit er zelfs niet in) en de ander ligt gewoon 3 tot 4 ochtenden in de week om 5.45 in het zwembad. Dan moet dat ene uurtje in de week ons toch ook lukken? Kortom wordt vervolgd...hard- of zachtlopend...want we gaan gewoon door met waar we goed in zijn!

Colinde de Nijs
www.lemirage.nl

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten